مشاوره مدیریت منابع انسانی

مشاوره مدیریت منابع انسانی

از سال ۱۳۸۲ تا کنون در کنار شما

راز موفقیت ما در مشاوره مدیریت اجرای دقیق این ۳ مرحله است:

طراحی

طراحی خوب سیستم‌ها و ابزارهای مدیریتی با توجه به شناخت درست و صحیح از گذشته و حال سازمان و با نگاهی به آینده آن، ضمن بهره‌گیری از دانش آکادمیک آن حوزه و بنچمارک از نمونه‌های موفق داخلی و خارجی

استقرار

آماده کردن کاربر نهایی سیستم و ابزار مدیریتی از منظر فرهنگی و رفتاری برای رسیدن به این باور که این ابزار برای او و سازمان مفید است. سپس آموزش دانش فنی استفاده از سیستم و ابزار جهت اجرای اثر بخش در سازمان

جاری‌سازی

اطمینان از بهبود مستمر از طریق همراهی با نیروی انسانی سازمان در طی اجرای سیستم و یا کاربری ابزار در چندین دوره؛ و بهبود آن به وسیله گزارشات اجرای دوره قبلی جهت حصول اطمینان از این که این ابزار متناسب با نیازهای سازمان طراحی شده و درست کار می‌کند

مزیت رقابتی ما، در مشاوره مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها

مشاوره مدیریت منابع انسانی؛ متناسب با فرهنگ کسب و کار ایرانی

ظرفیت سنجی با هدف شناخت کمی و کیفی وضع موجود و تدوین وضع مطلوب، تمامی موارد زیر در ابتدای پروژه منابع انسانی برای هر سازمان انجام می‌شود:

  1. بررسی استراتژی‌های سازمان
  2. بررسی سطح بلوغ فرآیندهای مدیریت منابع انسانی موجود سازمان بر اساس مدل iranHRM جهت استفاده از تمامی قابلیت‌های موجود سازمان و جلوگیری از دوباره کاری
  3. بررسی ویژگی های کارکنان با رویکرد کانون‌های ارزیابی و توسعه
  4. بررسی شرایط محیط کار عملیاتی کارکنان (ارگونومی، HSE)
  5. بررسی مسائل جمعیت شناختی کارکنان
مشاوره مدیریت منابع انسانی
مشاوره مدیریت منابع انسانی

همراهی با کارفرما تا استقلال کامل سازمان از خدمات مشاور

ما در گروه بهین مشاوران معتقدیم کلیه فرآیندهای مشاوره مدیریت در سازمان کارفرما باید بصورت گام به گام توسط مدیران و پرسنل آن سازمان انجام شود تا پس از پایان پروژه بدون نیاز به استفاده مجدد از خدمات قبلی مشاور امکان جاری‌سازی، پایش و بهبود مستمر در سازمان وجود داشته باشد.
لذا مشاوران ما از ابتدا تا انتهای پروژه از طریق رویکردهای مشاوره، منتورینگ و کوچینگ منابع انسانی ابزارها و سیستم‌های تدوین خود را استقرار می‌دهند.

شخصی‌سازی شده

کلیه خدمات مشاوره ما الزاما متناسب با نقاط قوت، زمینه‌های قابل بهبود، فرصت‌ها و محدودیت ‌های هر سازمان طراحی می‌شود و به هیچ عنوان از کپی‌کاری استفاده نمی‌گردد.

مشاوره مدیریت منایع انسانی
مشاوره مدیریت منابع انسانی

استفاده از ابزارهای مکانیزه

کلیه خدمات مشاوره مدیریت منابع انسانی در گروه بهین مشاوران، تلفیقی است از رویکرد مشاوره مدیریت با استفاده همزمان از نرم افزارهای کاربردی داخلی این مجموعه، همچون سامانه بهینو، که در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

تیم حرفه ای و متخصص

تیم ما متشکل از مشاوران مدیریت، منتورها، کوچ‌های حرفه ای، متخصصین استراتژی و سیستم‌های منابع انسانی، روانشناسان صنعتی و سازمانی و تحلیل‌گران سیستم است که هریک فارغ از تخصص حرفه‌ای خود، دارای تجربه چندین ساله مدیریت یک یا چند کسب و کار هستند.

مشاوره منابع انسانی - گروه مشاورین بهین
مشاوره منابع انسانی - گروه مشاورین بهین

تعدد و تنوع مشتریان

مشتریان گروه بهین مشاوران شامل طیف گسترده‌ای از صنایع و خدمات مختلف در قالب شرکت‌های خانوادگی، هلدینگ‌ها، سازمان‌های بزرگ و متوسط و حتی استارت آپ‌ها هستند که این موضوع نشان دهنده اثر بخشی شخصی سازی راه‌کارهای مشاوره مدیریت منابع انسانی ما در سازمان‌های ایرانی است.

۲۰ سال تخصص و تمرکز در خدمات مشاوره منابع انسانی

ما معتقدیم دنیا، دنیای تخصص و تمرکز است و مشاوره مدیریت از این قانون مستثنی نیست. این یعنی احترام به خودمان و منافع مشتریان‌مان

مشاوره منابع انسانی - گروه مشاورین بهین

خدمات مشاوره مدیریت منابع انسانی (hrm)

one

ظرفیت سنجی منابع انسانی (hrm)

گروه بهین مشاوران در پروژه‌های ظرفیت سنجی سازمانی با بررسی نقاط قوت، قابل بهبود، فرصت و تهدید (SWOT) برای سازمان در حوزه منابع انسانی، خود آگاهی ایجاد می‌کند.

در ادامه با توجه به ابزارهای مختلف و متنوع که بسته به شرایط سازمان و نیروی انسانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، پروژه‌های بهبود فردی ، واحدی و سازمانی استخراج می‌گردد.

در پروژه‌های ظرفیت سنجی، هدف اصلی شناسایی اهداف، نیاز اصلی سازمان و سطح بلوغ فرآیندهای منابع انسانی برای طراحی هرچه دقیقتر و مرتبط تر پروژه های بهبود در سازمان است. 

two

فرآیندهای استاتیک منابع انسانی (hrm)

استاتیک در این مقوله به معنای غیرپویا بودن فرآیند‌ها نیست بلکه اشاره به کلیه فرایندهایی دارد که حداقل زیرساخت‌های لازم برای ایجاد واحد منابع انسانی در یک سازمان را مهیا می‌کند و تنها بعد از آن است که یک سازمان می‌تواند ادعای داشتن واحد منابع انسانی داشته باشد. این فرآیندها شامل موارد زیر است:

چنانچه سازمان زیرساخت‌های اساسی طراحی سازمان در استراتژی، برنامه، فرایندها و ساختار را داشته باشد، به وسیله تجزیه و تحلیل شغل می‌تواند ساختار سازمان خود را به یک چارت عملیاتی تبدیل کند. اهم دستاوردهای تجزیه و تحلیل شغل عبارتست از:

  • حذف فعالیت‌های موازی و متداخل مشاغل
  • ادغام یا حذف مشاغل
  • جابجایی عمودی مشاغل
  • استخراج شرح وظایف عملیاتی
  • استخراج مسئولیت، اختیار، اولویت‌ها، زمان، مخاطرات و سطح ارتباطات هر شغل

فرآیندهای دینامیک منابع انسانی (hrm)

بعد از اطمینان از جاری‌سازی رویکرد یکپارچه و همسوی ابعاد استاتیک مدیریت منابع انسانی، سازمان می‌تواند وارد سطح بلوغ بالاتر در ابعاد دینامیک در موارد زیر شوند:

  • مدیریت دانش
  • مدیریت استعداد
  • سازمان یادگیرنده و یاد دهنده
  • نظام پیشنهادات
  • جانشین پروری
  • توسعه کارتیمی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تعلق سازمانی
  • و …

فرم درخواست مشاوره را پر کنید،‌ مشاوران بهین در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند

نرم افزار جذب و استخدام بهینو

گروه بهین مشاوران

از طریق فرم رو به رو درخواست خود را
جهت سفارش نرم افزار بهینو ثبت نمایید.

  • موارد ستاره دار (*) در فرم الزامی هستند.
بهین مشاوران آتیه ساز مدیریت

گروه مشاوران بهین

فرم درخواست مشاوره را پر کنید،‌ مشاوران بهین در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

به کمک نیاز داری ? یک چت را با ما شروع کنید