جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جذب و تامین نیرو کار حرفه ای

نیروی کار حرفه ای
لازم است بدانید!

تخصصی شدن مشاغل، رقابت شرکتها در جذب منابع شایسته انسانی و محدودیت‌های زمان و هزینه،  منجر به جنگ استعدادها و رقابت در استخدام شده است.

در واحد مدیریت استعداد و تامین منابع انسانی  گروه بهین مشاوران، به کارفرمایان محترم که درصدد جذب همکاران شایسته و برگزیده هستند، خدمات پیش‌استخدام با رویکرد کانون ارزیابی  Assessment Center  ارائه می‌شود.

نیروهای متخصص با مشخصات اعلام شده از سوی سازمان متقاضی، ارزیابی شده و توسط مشاوران مجرب مصاحبه می‌شوند. درنهایت، داوطلبان برگزیده، همراه با گزارش تحلیل شخصیت و کانون ارزیابی، به سازمان متقاضی معرفی می‌شوند.

کار فرمایان

جذب نیرو کار حرفه ای

ابتدا شغل مورد نظر، توسط سازمان درخواست دهنده از طریق تکمیل فرم درخواست نیروی کارحرفه ای در وب سایت شرکت بهین مشاوران، اعلام می گردد. سپس گروه بهین مشاوران امکان تامین نیرو را بررسی می نماید و در صورت تایید، در جلسه حضوری یا آنلاین، پکیج مناسب سازمان انتخاب می‌شود.

سپس در زمان مقرر، با توجه به پکیج انتخابی، داوطلبان ارزیابی شده مطابق با موارد اعلامی در فرم مربوطه، جهت مصاحبه تخصصی پایانی به سازمان تقاضا دهنده معرفی می‌شوند.

داوطلبان معرفی شده، با رویکرد کانون ارزیابی در سامانه بهینو، در ۸ شایستگی رفتار محور شامل موارد زیر، مورد ارزیابی قرار گرفته و افرادی که انطباق بالای ۷۵ درصد در شغل مذکور را دارند به سازمان تقاضادهنده معرفی می‌شوند.

جذب نیروی کار حرفه ای

اگر به دنبال اضافه کردن سرمایه‌های انسانی و یا جذب نیرو کار در سازمان خود هستید، حتما می‌‌‌دانید که یافتن و ماندگار کردن همکاران ارزشمند، کاری سخت و پر از نکته‌های ظریف است.
انتخاب صحیح و شایسته نیروی کار، فرآیندی زمانبر و پرهزینه است. شاید اگر در انتخاب و جذب نیرو کار همراه و مشاوری کار آزموده در کنار خود داشته باشید نتیجه ای مطلوبتر به دست آورید و بهره‌وری و اثربخشی فرآیند جذب و استخدام خود را ارتقا دهید.
امروزه در پاردایم جنگ استعدادها و رقابت برندها در جلب و جذب استعدادها، پذیرفته شده است که نزدیک به ۸۵ درصد شایستگی‌های یک انسان توانمند به ویژگی‌های شخصیتی و استعدادهای روانشناختی او بر می‌گردد.

واحد نیرویابی گروه بهین مشاوران، سال‌هاست همراه دائمی هلدینگ‌ها، شرکت‌های خانوادگی و سازمان‌های ایرانی است.

هشت شایستگی‌ زیر در کانون ارزیابی سامانه بهینو مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

۱: شایستگی اساسی شخصیتی
این شایستگی بیانگر میزان انطباق تیپ شخصیت فرد با شغل و سطح توان خودآگاهی، خود مدیریتی، تاب آوری و عزت نفس وی در مواجه با آسیب ها و فشارهای عصبی در زندگی شخصی، خانوادگی و کاری او است.
۲: شایستگی هدفمندی و مسئولیت پذیری
این شایستگی بیانگر ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی فرد در کیفیت انطباق پذیری و پذیرش شرایط سازمان و علاقمندی به مدیریت تغییر و تحول، اعتماد به نفس و کمال طلبی و پشتکار لازم در به سرانجام رساندن خواسته های فردی و سازمانش است.
۳: شایستگی اخلاقی
این شایستگی بیانگر داشته های تربیتی و خصوصیات شخصیتی فرد در پذیرش ارزش ها و احترام به آنها در مسائل فرهنگی سازمان و امکان جامعه پذیری (ماندگاری) سریعتر و بهتر او در سازمان است.
۴: شایستگی ارتباطی
این شایستگی بیانگر وجود آموزه های رفتاری و ویژگی های تربیتی شخصیتی فرد در امکان اعتماد سازی و مشارکت سازنده در گروه و برقراری ارتباطات اثربخش دو سویه ( شنود و گفت) و حفظ و توسعه آن در درون و برون سازمان است.
۵: شایستگی مدیریتی
این شایستگی بیانگر میزان داشته های دانشی، تجربی و شخصیتی فرد برای پذیرش و بکارگیری درست نقش ها و وظایف شغل های مدیریتی در سازمان است.
۶: شایستگی هوش چند وجهی
این شایستگی بیانگر آن است که توان و ظرفیتی برای پردازش و تحلیل اطلاعات در شرایط گوناگون و اقتضایی، در فرد وجود دارد که امکان فعال شدن داشته و کمک می کند تا او برای مشکلات مختلف راه‌کارهای مناسبی پیدا کند.
۷: شایستگی هوش هیجانی
این شایستگی بیانگر نوعی استعداد عاطفی و قدرت درک احساسات و توان واکنش اثربخش افراد نسبت به خود و دیگران، در روابط اجتماعی و تعاملات و تبادلات روانی و عاطفی است.
۸: تعریف شایستگی ادراکی / شناختی
این شایستگی بیانگر میزان داشته های دانشی، استعدادی و شخصیتی فرد برای تصمیم گیری های بهتر خلاقانه، سیستمی، آینده نگر و به موقع، در راستای پوشش منافع ذی نفعان سازمان است.

ارزیابی تخصصی

دقت در انتخاب

صرفه جویی در زمان

مشاوره تخصصی

فرم درخواست مشاوره را پر کنید،‌ مشاوران بهین در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند

نرم افزار جذب و استخدام | تست های شغلی | نرم افزار کاربردی جذب و استخدام | سامانه کانون ارزیابی | تست های شغلی و سازمانی قبل از استخدام

گروه بهین مشاوران

از طریق فرم رو به رو درخواست خود را
جهت سفارش نرم افزار بهینو ثبت نمایید.

  • موارد ستاره دار (*) در فرم الزامی هستند.
بهین مشاوران آتیه ساز مدیریت

گروه مشاوران بهین

فرم درخواست مشاوره را پر کنید،‌ مشاوران بهین در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

به کمک نیاز داری ? یک چت را با ما شروع کنید